top of page

Windows 10 - סקירת שדרוגים

מערכת ההפעלה החדשה כבר כאן ואיתה מגוון חידושים.

אספנו עבורכם את 10 החידושים העיקריים בה לידיעתכם והתרשמותכם..

  1. התאמה חכמה – Windows 10 מתאים את עצמו למכשיר עליו מותקן. זאת אומרת – המערכת תזהה האם אתם בממשק עם מקלדת ועכבר או עם מסך מגע ותתאים עצמה בהתאם.

  2. חיבור משני - אחת מהאפשרויות המתקדמות של מערכת ההפעלה החדשה היא האופציה לחבר את המחשב הנייח לטאבלטים של אפל/אנדרואיד ולהשתמש בהם כמסך משני. בנוסף- מידה ותחברו את הטאבלט למחשב בו קיימת האופציה ל- Phone Companion – תוכלו להתקין עליו אפליקציות של Windows וללא תלות בסוג המערכת שעל המכשיר.. כן כן, אפילו לינוקס נתמכת.

  3. דפדפן EDGE - ב- Win 10 קיים דפדפן חדש הנקרא Edge והינו על בסיס ממשק אקספלורר הידוע לשמצה.. טרם ברור האם הבעייתיות של אקספלורר מופיעה גם בו אבל הביקורות מספרות כי המראה שלו יותר נוח ונעים מהקודם.

  1. סקייפ - השדרוג הקרוב לגירסת סקייפ תואמת Win 10 אמורה לכלול בתוכה תרגום סימולטני בזמן אמת. בכך סקייפ עומדת לחולל מהפכה של ממש בתקשורת בינלאומית!

  2. טלפון שהוא גם מחשב - במידה ויש לכם Windows Phone – מיקרוסופט הופכת את הטלפון למחשב נייח. זאת אומרת – כל עוד הוא צריך להיות סלולרי- מערכת ההפעלה בו תהייה ייעודית לטלפון אך במידה ויחובר למסך או תחנת עגינה – יתקבל שולחן עבודה מלא כאילו מדובר במחשב בייתי.

  1. אפליקציות - עד כה אחת הבעיות העיקריות של Windows הייתה חוסר תאימות לאפליקציות אנדרואיד. לשמחתנו במערכת ההפעלה החדשה קיימת אמולציה (הדמייה) של אפליקציות אנדרואיד כך שהן יעבדו גם על מערכת ההפעלה החדשה!

  2. תפריט התחל - תפריט ההתחל מורכב בין היתר גם מאריחים שעיטרו את שולחן העבודה בWin 8/8.1 ובנוסף – יהיה ניתן להסיר אפליקציות ישירות מתוך תפריט ההתחל.

  3. מראה - מיקרוסופט עידנו את הצבעוניות שלהם ועיצבו אייקונים קלאסיים יותר בעלי צבעים שקטים ונעימים. בנוסף - בדומה למערכת IOS , ניתן לעבוד במערכת ההפעלה החדשה על מס' שולחנות עבודה במקביל. לדוגמא – בשולחן אחד תופיע תוכנת נגינה, באחר מיילים ועוד.

  4. קורטנה - הסייעת הדיגיטלית של מיקרוסופט (שכרגע אינה זמינה לישראלים...) ניראת כהצלחה מסחררת (המזכירה במעט את "סירי" של אפל). קורטנה יודעת לתת תזכורות, לחפש עבורכם קבצים על המחשב ואם אין לה תשובה – אפילו לפתוח דפדפן חיפוש בו תוכלו לחפש בקלות...

  5. מסך הבית - מיקרוסופט החליטו לקדם הפעם את מנוע החיפוש Bing ולכן ממשק החיפוש הראשוני יישויך אליו. כמובן שניתן להחליף בקלות לגוגל..

נתקלתם בחידושים נוספים וחשובים? עדכנו אותנו, שנדע לעדכן את כולם!

פוסטים קשורים

הצג הכול
חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page