top of page

הוספת בית עסק ל-WAZE בחינם

לכולנו יש תוכנת ניווט בסלולרי וכמעט לכולנו האפליקציה המובילה היא Waze. היתרון הגדול בכך שWaze היא אפליקציה מובילה ונגישה לכל מחזיק סמאטרפון הוא שאפשר ליצור שפה משותפת ולאפשר נגישות ונוחות למשתמש. במידה ואתם בעלי עסק ואתם רוצים להקל על הלקוחות שלכם – הוספת בית העסק לWaze זהו צעד מתבקש וחשוב. כך תעשו זאת בגרסה החינמית: 1. הכנסו לאתר האינטרנטי של Waze אל "המפה החיה". 2 .בתחתית המפה תמצאו כפתור אדום שנקרא "עריכת מפה" –

3. יופיע לכם על המסך חלון שבו תצטרכו להכניס שם משתמש וסיסמא. הפרטים הללו הם אותם הפרטים שהכנסתם כשהתקנתם את הWAZE במכשיר שלכם. במידה ואינכם זוכרים – לחצו על "איני יודעת את שם המשתמש או הסיסמא שלי" ועקבו אחר ההוראות לשחזורם.

4. כעת, לאחר שנכנסתם לממשק עריכת המפה – הקישו בשורת הכתובת את כתובת העסק שלכם אותה תרצו לדקור על גביי המפה.

5. לאחר שהנקודה מופיעה על המסך, היכנסו בזום כדי לצפות היטב במרחב ולוודא שזו אכן כתובתכם. בתפריט המופיע בחלק העליון של המפה, בחרו בהוספת נקודת ציון לפי סוג העסק, ובחרו אותה על המפה.

6. עקבו אחר ההוראות שיופיעו בחלון הימני ומלאו את כל הפרטים – שם, שעות פתיחה, תמונה, אתר האינטרנט וטלפון להתקשרות. העריכה שבצעתם צריכה לעבור אישור של עורך מפה בWaze ולכן ייקח זמן עד שבית העסק יופיע בחיפוש. היו סבלניים!

ושיהיה בהצלחה...

פוסטים קשורים

הצג הכול
חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page