top of page

מתאם אלחוטי לטלוויזיה - Microsoft Wireless Adapter

ה- Microsoft Wireless Display Adapter הינו המכשיר המדוייק עבורכם לצפייה אלחוטית של כל אשר תחפצו על גביי צג מקרן/טלוויזיה. בפשטות ובקלות תוכלו לחבר את המתאם לטלוויזיה ולאחר הגדרות ראשוניות – לראות סרטים, תמונות, מצגות וכל זאת באופן אלחוטי ועד למרחק של 7 מטרים. החיבור לטלוויזיה יתבצע על ידי יציאות HDMI ו-USB. במידה ואין יציאת USB, ניתן לחברו לשקע חשמל ע"י מאריך למתן המתח הנדרש. המתאם יכול לתקשר עם מכשירי טאבלט, סמארטפונים, מחשבים ניידים ומקרנים. הוא עובד על טכנולוגיית Miracast של מיקרוסופט ואינו זקוק לרשת אלחוטית (- עובד על טכנולוגיית Peer-to-Peer).

נתונים טכניים שכדאי לדעת : 1. המתאם קטן וקומפקטי - בגודל של דיסק און קי (כ-9 ס"מ) ובמשקל של כ-33 גרם, דבר המקל על נשיאתו ממקום למקום. 2. המתאם יכול להציג רזולוציה של עד 1080 X 1920. 3. עובד עם מערכת ההפעלה Windows 8.1 + התקני אנדרואיד בגירסא 4.2.1 ואילך. 4. יש אפשרות לשדר את המסך כפי שהוא או לשכפל אותו ולאפשר תצוגה של 2 מסכים – אחד במחשב עצמו והשני על הצג. 5. אין הגבלה של סוג התכנים שניתן להציג על המסך – כל תוכן באשר הוא יוכל להיות מוצג.

לסיכום - המתאם הינו פתרון מעולה לשידור תכנים על גביי טלוויזיות וצג מקרן, בקלות וללא תלות ברשת האלחוטית במקום. הוא קל לנשיאה ואינו מסורבל – ללא כבלים מיותרים. לסרטון הסבר לחץ כאן.

פוסטים קשורים

הצג הכול
חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page