top of page

Intel Nuc - מחשב בגודל כף יד

הסתכלו סביבכם ובחנו את עמדת העבודה שלכם. אם אתם עובדים במחשב נייח – רוב הסיכויים שתמצאו קופסא גדולה ומסיבית ממנה משתלשלים חוטים רבים לכל עבר. אם מקום יקר ערך עבורכם – זה הזמן להכיר את האפשרות במחשב זעיר. ממש בגודל כף יד!

מחשבים אלו יכולים להתחבר למסכי מחשב ובקלות יתרה לחסוך מקום משמעותי. לדוגמא –

המוצר מגיע במארז הנפתח כמגירה, שבעת פתיחתה מושמע הזמזום המוכר של אינטל –" זינוק קדימה" (לינק -https://www.youtube.com/watch?v=QRLyMjvug1M ). יציאות: הוא מצוייד ביציאות סטנדרטיות מוקטנות של מחשבים בגודל רגיל הכוללות - יציאת שמע, 4 יציאות USB, רשת (RJ45), Mini HDMI ו-Mini DP.

מראה: הNUC מצוייד במראה אלגנטי ומתכתי. בעיננו – הוא אטרקטיבי ונעים, בייחוד בהשוואה למחשבים הנייחים המוכרים. רעש (או יותר נכון – שקט): פליטת החום מדורגת ברמה נמוכה במיוחד, 15 וואט בלבד, דבר המסייע בהפעלה ושימוש שקטים, גם במאמץ. התאמה אישית: ראוי לציין שה-NUC מגיע ללא חומרה פנימית בסיסית ואותה יש לרכוש בנפרד – זכרון, דיסק קשיח וכרטיס רשת. דבר זה מאפשר יצירת מחשב מותאם לצרכי הלקוח במקסימום האפשרי. מלבד זאת – קיימות 2 גרסאות למכירה כשאחת מהן יכולה להכיל דיסק קשיח בגודל 2.5 (כמו של מחשב נייד), והשנייה יכולה להכיל דיסק SSD בלבד. יש גם סרטון שצילמנו אצלנו בחנות - https://www.youtube.com/watch?v=i3zj9lpGE_c

בשורה התחתונה – בתוך מס' דקות מתחילת העבודה עם ה-NUC תגלו ששכחתם מגודלו הקטן ותתפלאו מתיפקודו שאינו נופל ממחשבים נייחים רגילים, ואולי אפילו יותר מהם!

פוסטים קשורים

הצג הכול
חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page