top of page

איך לא לבחור מחשב חדש

מזל טוב! ההחלטה הגיעה וסוף-סוף אתם מחפשים מחשב חדש. קיימים אינספור מאמרים על איך לבחור מחשב, על איזה קריטריונים כדאי להסתכל ומה הפרמטרים החשובים ביותר בתוך המפרט אבל מה עם הדברים שיכולים להרוס לכם רכישה מוצלחת? זה בדיוק מה שבאנו להבהיר - איך לא לבחור מחשב חדש.

  1. אל תבחרו מחשב לפי הצבע - אנחנו מודים, זה לא קורה הרבה, אבל מידי פעם מגיע לקוח שכששואלים אותו מה הוא מחפש הוא מציין את הצבע של המחשב. וזהו. עכשיו.. זה לא שאנחנו לא רוצים להגשים לכם חלומות אבל צבע של מחשב יכול להגביל מאוד את הבחירה ולצמצם את האפשרויות. אז זה נכון שנחמד לקבל מחשב בצבע האהוב עלייך אבל מומלץ לא לתת לו להיות השיקול העיקרי לרכישה.

  2. אל תבחרו מחשב לפי המלצות של אנשים שאינם אנשי מקצוע - תארו לכם שאתם מגלים נקודת חן חדשה והיא מדאיגה אתכם אז אתם נכנסים לאינטרנט כדי להבין מה יכול לגרום לה לצמוח. לפי האינטרנט - אתם הולכים למות תוך 3 ימים מהיום, לפי הרופא עור - הכל תקין. זה בדיוק ההבדל בין איש מקצוע לייעוץ אקראי. כמעט כל לקוח שמגיע אלינו בבקשה להתייעץ על רכישת מחשב חדש - מגיע עם פתק (או הודעה בפלאפון) שמכיל רשימה של דרישות מהמחשב שחבר ייעץ לו לא להתפשר עליהם. אנחנו מזהים את הייעוצים האלו דיי מהר כי כשאנו שואלים מה הצרכים, ולא מה אמרו לכם לקנות, מסתבר שאין שום קשר בין השניים. אז תכינו רשימת דרישות מהמחשב ותבינו מה הצרכים שלכם אבל תעזרו באיש מקצוע בייעוץ הסופי. בדיוק בשביל זה הוא איש מקצוע.

  1. אל תבחרו מחשב רק לפי המחיר - שנייה לפני שאתם קופצים תנו לנו להבהיר שאין אנו מתכוונים להגיע עם תקציב בלתי מוגבל. תקציב זה דבר חשוב ברשימת הדרישות ואנחנו לגמרי בעד! הכוונה היא להתאים את הצרכים שלכם למחשב ולא להסתמך רק על המחיר. 2 דוגמאות שיוכלו להסביר טוב יותר למה כוונתנו : במידה ואתם זקוקים למחשב בסיסי ביותר שעולה בסביבות 3000 ש"ח אבל יש לכם תקציב של 5000 ₪ - תחסכו את ה-2000 ₪ הנותרים ותרכשו את מה שאתם צריכים. גם בכיוון ההפוך: אם אתם זקוקים למחשב גיימרים רציני שעולה בסביבות 8000 ₪ אבל יש לכם תקציב של 2000 ₪ - כדאי להיערך בהתאם לרכישה ולא לרכוש משהו זול שלא יספק את הצרכים שלכם. תקציב זה חשוב אבל אם הוא לא תואם את הצרכים שלכם - זו יכולה להיות קטסטרופה.

צריכים ייעוץ ברכישת מחשב חדש? כתבו לנו כאן ונשמח לעזור

פוסטים קשורים

הצג הכול
חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page