top of page

סוגי אחריות למחשב נייד

סעיף קטן בסוף כל מפרט של מחשב נייד מתאר איזה סוג אחריות ניתנת עם המחשב הנרכש ואנחנו שואלים..

אתם באמת יודעים את ההבדל בין כל סוגי האחריות?

אם התשובה היא "לא" – המאמר הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים לקרוא! 1. אחריות של איסוף והחזרה - אחריות זו ניתנת לרוב למחשבים ביתיים "פשוטים" ומשמעותה היא שבעת תקלה יגיע שליח לאסוף את המחשב התקול ויחזיר אותו לאחר שהתיקון הושלם. משך הזמן בו תצטרכו "להיפרד" מהמחשב נע בין שבועיים ל-3 שבועות (במקרה הטוב), ללא קשר לזמן ההמתנה עד הגעתו של השליח לאיסוף והחזרה. סוג אחריות זה לרוב אינו מתאים לאנשים שיש להם מחשב יחיד או שהשימושים בו הינם עסקיים. 2. אחריות במעבדות - אחריות זו דומה לאחריות של איסוף והחזרה אך ההבדל הוא שבמקרה זה אתם תהיו אלו שתצטרכו לנסוע לשים את המחשב פיזית במעבדות היבואן (או בנקודות איסוף), וגם לאסוף אותו כשיהיה מוכן. לקוחות שלנו שרוכשים מחשבים עם אחריות כזו, יכולים להביא את המחשב לטיפול שלנו ובעלות סמלית של המשלוח בלבד– אנו דואגים לאיסוף, החזרה וגם בדיקה בסיום התהליך. 3. אחריות בבית הלקוח- אנו ממליצים בחום על האחריות הנ"ל, במיוחד לכאלו שמשתמשים במחשב ככלי עבודה. במקרה של תקלה חומרתית – טכנאי של החברה יגיע לבית הלקוח/העסק ויתקן במקום את התקלה- המחשב לא נלקח למעבדה וההגעה לתיקון מאוד מהירה – עד 72 שעות בדרך כלל. 4. אחריות בבית הלקוח פרוסופורט- מחשבים עסקיים (ולרוב גם מאוד יקרים) יגיעו עם אחריות זו. במקרה של תקלה חומרתית, יגיע טכנאי לבית העסק תוך 24 שעות, ואם ניתן- גם קודם לכן. אחריות זו מעולה לאנשים שצריכים את המחשב 24/7 ואין ס י כ ו י להיפרד ממנו.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין מה היא האחריות המתאימה עבורכם. אל תהססו להתקשר ולשאול!

פוסטים קשורים

הצג הכול
חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page