top of page

טיפים לרכישת מחשב חדש

הדבר הראשון שצריך לעשות כשרוצים לקנות מחשב חדש, הוא להבין מה הם הצרכים שלכם ממחשב: האם למשחקים "כבדים"? גלישה? תוכנות מיוחדות כמו PHOTOSHOP, AUTOCAD וכדומה? אחרי שהבנתם מה הם, כדאי להתייעץ ולבדוק עם איש מקצוע שהמחשב אותו אתם רוצים לקנות – אכן עונה על הצרכים שלכם. התייעצות כזו יכולה למנוע מצב בו תרכשו מחשב עם מפרט חלש מידי שלא יספק את הצרכים שלכם, או בזבוז כסף על פונקציות שאתם בכלל לא צריכים.

מחיר התחלתי למחשב נייח בסיסי שמיועד ליישומי אופיס ואינטרנט (חומרה בלבד - לא כולל מסך, מקלדת, עכבר, מערכת הפעלה ואופיס) הוא יחסית מאוד זול, סביב ה 1300 שח. ובכל זאת יש כמה שדרוגים בסיסיים במפרט שכדאי לכם לשים לב אליהם כשאתם רוכשים מחשב. שדרוגים שלא עולים הרבה כסף והתמורה שווה הרבה יותר מהעלות.

שימו לב ש... 1. זיכרון הRAM הוא לפחות 4GB. 2. לוח אם שתומך ב-USB3 וגם יהיה מהיר יותר. 3. מכיוון שבאזורינו יש הרבה הפסקות חשמל וקפיצות ונפילות מתח- ספקי הכח נוטים להתקלקל בתכיפות גבוהה. כדאי לרכוש ספק כח עם שנתיים אחריות לפחות (תוספת של כ-50 ₪ לדגם בסיסי). 4. מאוורר מעבד בדרגה מעל לסטנדרט (לדוגמא – ZALMAN/ARCTIC שהינו איכותי יותר בתוספת של 20 ₪ בלבד). 5. ישנם מארזים זולים מאוד שחיבורי הUSB וכפתור ההדלקה יכולים להישבר\להתקלקל ביתר קלות. מארז יותר איכותי, עם שנתיים אחריות (במקום שנה) ועם חיבור USB 3 קדמי – יוכלו לתת לכם ראש שקט.

6. בדקו האם ניתן להוסיף דיסק SSD למחשב ולקבל כך שדרוג משמעותי במהירות המחשב. באתר HWZONE יש כלי מאוד נוח שיעזור לכם לבחון את העלות למחשב לפי הצרכים שלכם. לחצו כאן.

מתכננים לקנות מחשב חדש? יש לכם רשימת צרכים? אנו נעזור לכם להרכיב את המחשב המתאים ביותר עבורכם, תוך כדי שמירה על מקסימום ביצועים במינימום עלות. מלאו פרטים כאן ונשמח לעזור!

פוסטים קשורים

הצג הכול
חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page