top of page

המדריך: חיבורי המסך השונים

במידה ואתם רוכשים מחשב חדש, מסך או טלוויזיה, חשוב לדעת את ההבדלים בין החיבורים האפשריים שבין המסכים למחשב/טאבלט כדי להיות בטוחים שרמת השידור הינה ברמה הגבוהה ביותר שניתן. לשם כך הכנו לכם הסבר קצר על החיבורים ומה המשמעות של כל אחד מהם. ישנם 3 חיבורים שמעבירים אות וידאו בין מחשב/טאבלט למסכים: VGA , DVI , HDMI. החיבור הראשוני היה VGA שהוא למעשה חיבור אנלוגי. ניתן לזהות אותו כחיבור כחול עם 15 פינים. החיבור שהתפתח לאחר מכן הוא חיבור דיגיטלי שמעביר אות יותר נקי ונקרא DVI, בד"כ בצבע לבן. החיבור המתקדם ביותר הוא חיבור HDMI שגם הוא חיבור דיגיטלי ומאפשר העברת תמונה ברזולוציות הכי גבוהות שקיימות . כיום חיבור זה – HDMI – הוא החיבור המתקדם ביותר. ההבדל המשמעותי הנוסף בינו ל-2 החיבורים הקודמים זה שהוא מעביר באותו הכבל גם אות קול, ובכך בחיבור יחיד ניתן להשיג גם רזולוציית תמונה גבוהה וגם סאונד איכותי.

רוב מסכי הטלוויזיה כיום מגיעים עם יציאת VGA ו-HDMI , כאשר היצירה השימושית והאיכותית ביותר היא ה-HDMI . להרבה טאבלטים ומחשבים ניידים יש כיום חיבורים לאות וידאו כמו DP, MINI/MICRO HDMI/VGA, ולרובם יש מתאמים ליציאות בגדלים הסטנדרטים.

שימו לב בעת רכישה לחיבורים האפשריים במכשיר המבוקש על ידכם. זה יכול לחסוך לכם זמן התעסקות, כסף ולשפר את חווית המשתמש שלכם!

פוסטים קשורים

הצג הכול
חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page