top of page

למה לבחור בנו?

הרבה פעמים נכנסים אלינו לחנות ושואלים אותנו: "למה לי לבחור בכם? יש כל כך הרבה חנויות.... והרבה יותר מוכרות מכם!". אז החלטנו לענות על השאלה הזו, ולחזק אתכם בבחירה החוזרת שלכם – בנו.

  1. שמירת קשר- אנו דואגים להיות זמינים עבורכם, ולשמור על קשר רציף במגוון המדיות האפשריות : ניוזלטר, פייסבוק, מייל, טלפון ופקסים.

  2. מחירים תחרותיים – אנו מציעים מחירים תחרותיים ובלתי מתפשרים למגוון רחב של פריטים, וחבילות שירות משתלמות. בנוסף, אנו מעלים מבצעים מיוחדים לחברי הפייסבוק שלנו באופן תדיר.

  3. תרומה לקהילה.

  4. מיחזור מוצרים- אנו תומכים ומתחשבים בסביבה, וממחזרים מוצרים. מיחזור זה הינו בעיקר של ברזל, אך גם של קרטונים ועוד.

  5. קשר נרחב עם ספקים- אנו מוכרים מחשבים וציוד היקפי של כל היצרנים ובכל הדגמים. עובדה זו מאפשרת לנו להיות עם ראש פתוח למוצרים חדשים, ולמענה לכל לקוח ודרישותיו.

  6. שירות רציף – אנו מתקנים, מתקינים, מוכרים וגם מלמדים.. משמע – אנו מציעים שירות רציף מרגע המכירה ועד השימוש הרציף של הלקוח בביתו. משמעות זו היא יצירת חווית שירות מושלמת – מא' ועד ת': לאחר תיקון, או רכישה של מחשב חדש, אנו יכולים, בהתאם לדרישות הלקוח, להגיע לבית הלקוח ולדאוג להתקנה של המחשב בבית כך שכל שנותר זה להתחיל להשתמש...

  7. מודעות שירות- מונח זה הינו מונח רחב לשירות במגוון של רבדים.. לכן, נמחיש אותו על ידי מתן מס' דוגמאות: א. לקוחות שרכשו מאיתנו מסכים, שהתקלקלו בתקופת האחריות וצריכים לשלוח אותם לחברה לתיקון, יקבלו מאיתנו מסך חליפי עד חזרת המסך שלהם, ללא עלות ובהתאם לזמינות. ב. לקוחות מזכרון יעקב / בנימינה, שישאירו מחשב לתיקון ויצטרכו עזרה עם שינוע המחשב למעבדה/ בחזרה ממנה – יוכלו לקבל שירות זה ללא עלות נוספת (החזרה/איסוף בלבד – ללא התקנה). ג. לקוחותינו מזכרון יעקב / בנימינה יוכלו לרכוש מאיתנו טלפונית ציוד היקפי (מדפסות, דיו, נתבים אלחוטיים ועוד..), ואנו נשלח אותו ישירות לבית הלקוח ללא עלות נוספת. אלו רק דוגמאות מעטות, אך אנו מאמינים שניתן להבין מהן מה היא מודעות שירות מבחינתו.

  8. הפנייה לקולגות- במידה והגעתם אלינו עם תקלה/ בעיה שאין אנו מטפלים בה, נשמח להפנות אתכם לקולגות שלנו בתחום הרלוונטי עבורכם, שכן יוכלו לעזור לכם. משמעות העניין היא שאתם יכולים להיות בטוחים בכך שבכל מקרה שתגיעו אלינו, תוכלו לצאת עם פתרון או דרך פעולה שתקרב אתכם לפתרון הבעיה.

ולסיכום – אנו מתחייבים -

חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page