top of page

ערך מוסף

לפניכם 2 סיפורים - 1. לקוחה שלנו הזמינה מחשב של DELL עליו לא היינו צריכים לבצע עבודות – אך ורק למסור אותו. היא הגיעה לאסוף אותו ולאחר כיומיים, כשפתחה אותו והתחילה לעבוד עליו בעבודה שוטפת, גילתה כמה פיקסלים במסך. לאחר שניקתה אותו, כיבתה והדליקה מחדש וביצעה כל מיני פעולות אפשריות לביטול התופעה – היא פנתה אלינו. בלי להסס ובלי לחשוב פעמיים, פנינו לספק שלנו שבתוך יומיים שלח מחשב חדש בעבורה. המחשב התקול עדיין אצלנו במעבדה אך זה לא רלוונטי עבור הלקוחה – זו היא המחוייבות שלנו לדאוג לה למחשב תקין ולנטרל כל התעסקות בבירוקרטיה מעצבנת. 2. לקוח שלנו, שרכש מאיתנו מחשב עם אחריות בבית הלקוח, התלונן על ניתוקים באינטרנט האלחוטי במחשב שלו. הוא עסוק, מלא בעבודה, והזמן יקר לו יותר מהכל. הוא התקשר אלינו, סיפר על התקלה ונענה מיידית: "תביא את המחשב, אנחנו נטפל מול האחריות בשבילך". הוא הגיע והשאיר את המחשב בידנו, ומכאן והלאה ראשו שקט. שוחחנו עם התמיכה הטכנית בטלפון זמן לא מבוטל. שעות בהן ניסינו ומיצינו את כל האפשרויות הטכניות האפשריות. מכשלא צלח - הטכנאי הגיע עד אלינו והדבר היחידי שהלקוח שמע מאיתנו זה: "המחשב שלך מוכן, בוא לקחת". סיפורים אלו הם בעצם התשובה לשאלה – מה הוא הערך המוסף לחנות שלנו (או – למה לרכוש דווקא אצלכם?). לא מעט אנשים מגיעים אלינו עם מחירים שראו במקומות אחרים, לרוב באינטרנט, ושואלים מדוע יש הפרש בינם לביננו. ההפרשים מזעריים – יכולים לנוע בין כמה שקלים ל-100 ₪ מהמחיר האינטרנטי, אך אנו מבינים את השאלה והתהייה בעניין ובעבור אלו שפחות מכירים אותנו נוכל להגיד שההפרש הוא בערך המוסף, שלפעמים הוא נסתר מן העין אבל הוא קיים וחשוב לא פחות מהמחיר עצמו.

חוסכים לך כסף

הנחה מיוחדת למנויים שלנו: 5% על חומרה ו-10% על תוכנה

רק מייל אחד בחודש

אזהרות על וירוסים חדשים ועדכונים חשובים

מאמרים מומלצים
מאמרים אחרונים
עוד באותו נושא:
התגובות כאן לא יפורסמו בפייסבוק האישי שלכם
bottom of page